Ο Καιρός:

Δείτε το συγκλονιστικό μήνυμα στο ψηφοδέλτιο ενός πολύτεκνου πατέρα

ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ
Ένας πολύτεκνος πατέρας μη βρίσκοντας άλλο τρόπο να διαμαρτυρηθεί, έγραψε ένα μήνυμα πάνω στο ψηφοδέλτιο απευθυνόμενος προς τον πρωθυπουργό.Τη συγκεκριμένη φωτογραφία την έστειλε ένας αναγώστης στο enikos.gr και προέρχεται από εκλογικό κέντρο των βορείων προαστίων. Ο δικαστικός αντιπρόσωπος έμεινε έκπληκτος όταν αντίκρυσε το συγκεκριμένο ψηφοδέλτιο.
Συγκεκριμένα ο πολύτεκνος πατέρας γράφει:
«Σαμαρά: Επειδή δεν έχω άλλο τρόπο να επικοινωνήσω μαζί σου, σε
ενημερώνω ότι εδώ και 2 χρόνια πληρώνω φόρο πολυτελούς διαβίωσης για ένα αμάξι 7θέσιο που είναι 2.000 κυβικά. Παρότι το αμάξι κοστίζει μόλις 15 χιλιάδες ευρώ. Πείτε μου πού να χωρέσω τα 8 παιδιά μου; Ο φόρος είναι 440 ευρώ κάθε χρόνο. Πολύ δίκαιο και τίμιο. Έχω στείλει και σε Στουρνάρα αλλά ούτε μου απάντησε! Περιμένω απάντηση». Το μήνυμα το υπογράφει ως «Πατέρας 8 τέκνων ανηλίκων».


ENIKOS.GR
trelokouneli.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΠΕΙΤΕ ΚΑΤΙ......