Μπορεί τα σύγχρονα αυτοκίνητα να κουβαλάνε πολλή τεχνολογία...
για να προσφέρουν τη χρυσή τομή στο οδηγό του (επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση), χωρίς όμως προσεκτική οδήγηση δεν πρόκειται ποτέ να κινηθείτε οικονομικά. Ακολουθούν 5 συμβουλές για να πετυχαίνεται πάντα χαμηλή μέση κατανάλωση.
1. Πρώτα απ’ όλα, το αυτοκίνητό μας πρέπει να βρίσκεται σε άριστη λειτουργική κατάσταση. Ένα αρρύθμιστος κινητήρας δεν λειτουργεί αποδοτικά και, συνεπώς, καταναλώνει περισσότερο καύσιμο
2. Το βάρος παίζει καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της κατανάλωσης. Φροντίζουμε λοιπόν να μην προσθέτουμε άσκοπα βάρος κουβαλώντας αντικείμενα που δεν χρειαζόμαστε
3. Ένα λάστιχο με μικρότερη από την κανονική πίεση, έχει μεγαλύτερη αντίσταση κύλισης και, συνεπώς, αυξάνει την κατανάλωση. Ελέγχουμε συχνά τις πιέσεις των ελαστικών, φροντίζοντας να βρίσκονται στις τιμές που προτείνει ο κατασκευαστής
4. Αποφεύγουμε τις απότομες επιταχύνσεις και τους υψηλούς ρυθμούς περιστροφής του κινητήρα και κινούμαστε πάντα με την μεγαλύτερη δυνατή σχέση στο κιβώτιο
5. Το να επιταχύνουμε βιαστικά για να πέσουμε στα φρένα στο αμέσως επόμενο φανάρι, δεν είναι οικονομική οδήγηση. Προσπαθούμε να «προβλέψουμε» την κίνηση εμπρός μας, ώστε να διατηρούμε ομαλή πορεία, χωρίς ενεργοβόρες αυξομειώσεις στην ταχύτητά μας
clopyandpaste.blogspot.gr
για να προσφέρουν τη χρυσή τομή στο οδηγό του (επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση), χωρίς όμως προσεκτική οδήγηση δεν πρόκειται ποτέ να κινηθείτε οικονομικά. Ακολουθούν 5 συμβουλές για να πετυχαίνεται πάντα χαμηλή μέση κατανάλωση.
1. Πρώτα απ’ όλα, το αυτοκίνητό μας πρέπει να βρίσκεται σε άριστη λειτουργική κατάσταση. Ένα αρρύθμιστος κινητήρας δεν λειτουργεί αποδοτικά και, συνεπώς, καταναλώνει περισσότερο καύσιμο
2. Το βάρος παίζει καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της κατανάλωσης. Φροντίζουμε λοιπόν να μην προσθέτουμε άσκοπα βάρος κουβαλώντας αντικείμενα που δεν χρειαζόμαστε
3. Ένα λάστιχο με μικρότερη από την κανονική πίεση, έχει μεγαλύτερη αντίσταση κύλισης και, συνεπώς, αυξάνει την κατανάλωση. Ελέγχουμε συχνά τις πιέσεις των ελαστικών, φροντίζοντας να βρίσκονται στις τιμές που προτείνει ο κατασκευαστής
4. Αποφεύγουμε τις απότομες επιταχύνσεις και τους υψηλούς ρυθμούς περιστροφής του κινητήρα και κινούμαστε πάντα με την μεγαλύτερη δυνατή σχέση στο κιβώτιο
5. Το να επιταχύνουμε βιαστικά για να πέσουμε στα φρένα στο αμέσως επόμενο φανάρι, δεν είναι οικονομική οδήγηση. Προσπαθούμε να «προβλέψουμε» την κίνηση εμπρός μας, ώστε να διατηρούμε ομαλή πορεία, χωρίς ενεργοβόρες αυξομειώσεις στην ταχύτητά μας
clopyandpaste.blogspot.gr
24ωρο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΠΕΙΤΕ ΚΑΤΙ......