Ο Καιρός:

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΓΧΩΡΙΑΝΟΥΣ-ΜΟΥ - ΜΑΗΣ 2014-Η ΕΛΑΤΗ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ-ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΠΑΛΟΥΚΑΣ ΜΑΣ

Η ΕΛΑΤΗ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ ΜΑΣ
Ο τόπος μας είναι ένα λιμάνι στις κοινωνικοοικονομικές αναστατώσεις που ζούμε. Είναι μια αγκαλιά που μας ανάστησε, που αναπαύονται οι πρόγονοί μας και ανασταίνονται παιδιά.
Ο δικός μας τόπος, η Ελάτη, προικισμένη από τη φύση με τα τοπία υψίστου κάλλους, ταλαιπωρημένη δε από την κεντρική εξουσία και τις αστοχίες των προγενεστέρων αρχών, έφτασε στο μαρασμό.
Η δική μας αγάπη όμως σφυρηλατημένη στην αλληλοβοήθεια των κτηνοτροφικών και αγροτικών εργασιών, στα γλέντια των πανηγυριών και των γάμων, μπορεί ν' αλλάξει τα πράγματα. Η δική μας έγνοια βασισμένη στις γνώσεις και την εμπειρία, μπορεί να αποτελέσει βάση της αλλαγής.
Και το δικό μου αποδεδειγμένο πάθος να υπηρετήσω τους συγχωριανούς μου, είναι μια
εγγύηση για την τοπική πρόοδο. Η εμπειρία μου από την προεδρία του αγροτικού συνεταιρισμού, από τη συμμετοχή μου ως τακτικό μέλος του φορέα διαχείρισης περιβαλλοντικών όρων για τη λίμνη του Ιλαρίωνα, από το συντονιστικό για τη διάσωση της σκήτης του Οσίου Νικάνορα, από τη συμμετοχή μου στα συνδικάτα ως μέλος του ΔΣ του σωματείου «ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ», ως μέλος του ΔΣ ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ και – τώρα – ως Οργανωτικός Γραμματέας της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ, αποτελεί παρακαταθήκη για την αποτελεσματικότητά μου αν με τιμήσετε και με εκλέξετε, στο τοπικό συμβούλιο στις 18 του Μάη.
Προτεραιότητές μου για την πρόοδο του τόπου και την αντιμετώπιση της ανεργίας θα είναι:
·         Η ολοκλήρωση των δρόμων, κεντρικών και αγροτικών.
·         Η διαπλάτυνση των δύο γεφυρών στις θέσεις «Σκάλας» και «Ποταμιάς», για τη σύντομη πρόσβαση σε μεγαλύτερα κέντρα και στους χώρους κτηνοτροφικής και αγροτικής παραγωγής.
·         Η μελετημένη εφαρμογή νέων καλλιεργειών.
·         Η αξιοποίηση των πλούσιων υδάτινων πόρων, η ανάπτυξη των αρδευτικών, ιδιαίτερα στις θέσεις Προσήλιο και Γαβριά, για την τόνωση της αγροτικής παραγωγής.
·         Η πάταξη της λαθροϋλοτομίας που απογυμνώνει τα βουνά και στερεί τη διαχείριση του δασικού πλούτου στο μέλλον.
Έγνοια μου αποτελούν :
  • Οι δομές πρωτοβάθμιας υγείας, λειτουργία αγροτικού ιατρείου και κοινωνικού φαρμακείου.
  • Η φροντίδα για τη θέρμανση και τη σίτιση των ανήμπορων.
  • Λειτουργία ταχυδρομικών θυρίδων και βέβαια τακτική συντήρηση των υδραγωγείων, νέα βρύση στη θέση «Κάκαινα» και, φυσικά, την υλοποίηση της πεζογέφυρας, που θα είναι σημείο αναφοράς για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής.
  • Θα απαιτήσουμε από τη ΔΕΗ την τήρηση των περιβαλλοντικών όρων, όπως ορίζεται από την περιβαλλοντική μελέτη.
Συμπολίτισσες και συμπολίτες, θέτω στην κρίση σας την πρόθεσή μου να υπηρετήσω τον τόπο μου με εντιμότητα, αφιλοκέρδεια, αυτοθυσία, χωρίς αποκλεισμούς και διακρίσεις, ώστε και με τη δική σας δράση να πετύχουμε το όραμά μας για μια Ελάτη που θα πάλλεται από ζωή, για μια Ελάτη που θα περάσει από την ακινησία στην Ελπίδα και την Προοπτική .
Με εκτίμηση, ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΠΑΛΟΥΚΑΣ
Υποψήφιος στο Τοπικό Ελάτης με το συνδυασμό ΑΝΤ.Α.Μ.Α.
και υποψήφιο Δήμαρχο Σερβίων - Βελβεντού, τον Λιάκο Πολυδεύκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΠΕΙΤΕ ΚΑΤΙ......