Ο Καιρός:

OI ΒΑΣΙΛΙΑΔΕΣ Ποια είναι η τρανσέξουλα που πρωταγωνιστεί στο Μega;

Γεννήθηκε αγόρι, έγινε γυναίκα, κέρδισε το πρώτο βραβείο γυναικείου ρόλου για την ερμηνεία της στη Στρέλλα και τώρα δοκιμάζεται για πρώτη φορά στο θέατρο.

Η Μίνα Ορφανού παιζει στο οι Βασιλιάδες mega και αλλάζει τα δεδομένα για τις τρανσέξουαλ στην Ελλάδα.

«Είμαι η Μίνα Ορφανού. Έπαιξα τη Στρέλλα. Πήρα δύο βραβεία στην Ελλάδα. Έχω την προσωπικότητά μου. Για τους άλλους, όμως, θα έχω πάντα μία τεράστια βούλα πάνω από το κεφάλι μου.Είναι σαν το φεγγάρι. Όπου κι αν πας το βλέπεις».
Διαβάστε τι έχει δηλώσει:
Ο Κούτρας είπε σε μια συνέντευξή του πως ξεχειλίζω από ταλέντο. Ίσως να έχει δίκιο. Δεν είμαι για τη Λυρική, και ηθοποιός γίνομαι σιγά-σιγά, αλλά εικαστικός ναι, είμαι. Άλλωστε, τα εικαστικά με στήριξαν όλα αυτά τα χρόνια, απ’ αυτά ζούσα. Πάλευα μόνη μου, δεν μου έδειξε κανείς πώς να χρησιμοποιώ το πινέλο, αλλά το καλλιτεχνικό χέρι το κληρονόμησα από τον πατέρα μου. Όχι πως κατέχω την ξυλοτεχνική, με την οποία ασχολείται εκείνος, αλλά πιστεύω πως αν πιάσω σκαρπέλο όλο και κάτι θα δημιουργήσω.
KΙ ΟΛ'ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΖΗΣΕΙ, Η ΑΛΛΑΓΗ ΦΥΛΟΥ, ΟΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΡΙΑΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΥΝΟΔΕΥΟΥΝ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΣΟΥ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΕΙΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ;
Ο κάθε καλλιτέχνης έχει το δικό του πέρασμα. Υπάρχουν ζωγράφοι που μεγάλωσαν σε πλούσια σπίτια και δεν τους έλειψε τίποτα, παρά μόνο οι πληγές, κι όμως είναι σπουδαίοι. Όχι, δεν θεωρώ πως οι δυσκολίες είναι απαραίτητες για έναν καλλιτέχνη.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΠΕΙΤΕ ΚΑΤΙ......