ΔΙΑΚΟΠΗ ΛΟΓΩ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ!
Σταματούν να κυκλοφορούν τα mini bus από Δευτέρα και για όλο το καλοκαίρι στην πόλη της Κοζάνης, καθώς τα πέντε οχήματα που εξυπηρετούν τις τέσσερις γραμμές μπαίνουν στο συνεργείο για γενική επισκευή.
«Ενημερώνουμε το επιβατικό κοινό ότι από τη Δευτέρα 16 Ιουλίου τα ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών Κοζάνης Α.Ε., σε συνεννόηση με το Δήμο Κοζάνης, αποφάσισαν την αναστολή της λειτουργίας του
συγκοινωνιακού έργου των MINI BUS,
μέχρι Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου, λόγω απαραίτητων
εργασιών συντήρησης των οχημάτων».
Με την παραπάνω λιτή ανακοίνωση αναγγέλλεται η διακοπή της δημοτικής αστικής συγκοινωνίας για τον ενάμιση μήνα του κατακολόκαιρου, ενώ διοίκηση του ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών και Δήμος Κοζάνης, παραδέχονται αμφότεροι, ότι η διακοπή αποφασίστηκε χωρίς δεύτερη σκέψη, «αφού έτσι κι’ αλλιώς το καλοκαίρι τα mini bus κυκλοφορούν άδεια». Βεβαίως, υπάρχει και ένα γενικότερο ζήτημα για τα mini bus, τα οποία κάθε άλλο παρά ελκυστικά είναι, όχι μόνο το καλοκαίρι αλλά ολόκληρη τη χρονιά, καθώς κυκλοφορούν με λιγοστό κόσμο.
Ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Βαγγέλης Καραπάτσιος, ρωτήθηκε από τον «Π» γιατί έπρεπε να διακοπεί η δημοτική συγκοινωνία για να γίνει συντήρηση των οχημάτων. «Επειδή το καλοκαίρι η επιβατική κίνηση δεν είναι μεγάλη και το πρόγραμμα των δρομολογίων δεν εξυπηρετεί και δεν είναι ελκυστικό, σε συνδυασμό με το ό,τι τα οχήματα χρήζουν συντήρησης, αποφασίσαμε να τα αποσύρουμε», ήταν η απάντηση του αντιδημάρχου.
Ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Αστκών Γραμμών Θεόδωρος Μιχαηλίδης, από την πλευρά του έκρινε απαραίτητη τη διακοπή της συγκοινωνίας, όχι μόνο γιατί «το καλοκαίρι η κίνηση είναι μειωμένη», αλλά και επειδή «τα mini bus κινούνται ασταμάτητα επί 10 χρόνια, έχουν καταπονηθεί, γι’ αυτό χρειάζονται γενική επισκευή η οποία απαιτεί χρόνο και δεν μπορούσε να γίνει άλλη εποχή».
Σε κάθε περίπτωση, δήμος Κοζάνης και ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών Α.Ε. σ’ αυτό το διάστημα θα πρέπει να εκπονήσουν ένα λειτουργικό πρόγραμμα λεωφορειακών γραμμών και δρομολογίων, το οποίο να είναι λειτουργικό και να προσελκύει το επιβατικό κοινό. Παράλληλα οι δύο πλευρές πρέπει να υπογράψουν νέα σύμβαση, καθώς η προηγούμενη σύμβαση έληξε στις 30 Ιουνίου.
Μάλιστα, εκ μέρους του δήμου Κοζάνης, στόχος είναι στο βαθμό που το νέο πρόγραμμα δρομολογίων εξασφαλίσει περισσότερο επιβατικό κοινό, επομένως περισσότερα εισιτήρια για το ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών που ανέλαβε το συγκοινωνιακό έργο, να μειωθεί και το μηνιαίο συμβατικό τίμημα.
Με την προηγούμενη σύμβαση ο δήμος έδινε στο ΚΤΕΛ 22.000 μηνιαίως, ποσό που επιθυμεί να μειωθεί. Επομένως, το καλοκαίρι θα είναι και μία κρίσιμη περίοδος επαναδιαπραγμάτευσης της σύμβασης μεταξύ δήμου και ΚΤΕΛ, με ζητούμενο βεβαίως οι δύο πλευρές να έρθουν σε συμφωνία, ώστε να ξαναρχίσει το μεταφορικό έργο από τον Σεπτέμβριο να συνεχιστεί κανονικά.
Κρίσιμο ωστόσο είναι η εκπόνηση ενός προγράμματος δρομολογίων, το οποίο θα διασφαλίζει ένα μίνιμουμ αριθμό επιβατών. «Αυτόν τον μήνα θα ετοιμάσουμε από κοινού μία πρόταση, την οποία θα τη συζητήσουμε και θα την συναποφασίσουμε», δήλωσε ο Β. Καραπάτσιος.
Το βασικό στο τροποποιημένο πρόγραμμα, σύμφωνα με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο, είναι «να διασφαλίσουμε για τον επιβάτη από κάθε συνοικία να είναι σε πέντε – δέκα λεπτά στην κεντρική πλατεία.
Δεν μπορεί ένας δημότης που ξεκινά από τη Σκίρκα ή από τα Ηπειρώτικα, να χρειάζεται 40 λεπτά να φτάσει στην πλατεία, επειδή το mini bus, κάνει ολόκληρο κύκλο για να καταλήξει στην πλατεία».
Η φιλοσοφία του νέου προγράμματος είναι τα mini bus από κάθε συνοικία να φτάνουν γρήγορα στην πλατεία. Για παράδειγμα η γραμμή των Ηπειρώτικων να κατεβαίνει πλατεία από Π. Μελά και να καταλήγει στα Πλατάνια. Επίσης, μελετάται η δωρεάν μεταφορά των μαθητών το πρωί και το μεσημέρι, δηλαδή κατά τη μετάβαση από και προς το σχολείο.
Τέλος, εκτιμάται ότι μπορεί να μειωθούν οι λεωφορειακές γραμμές, οι οποίες σήμερα είναι τέσσερις.
Σταματούν να κυκλοφορούν τα mini bus από Δευτέρα και για όλο το καλοκαίρι στην πόλη της Κοζάνης, καθώς τα πέντε οχήματα που εξυπηρετούν τις τέσσερις γραμμές μπαίνουν στο συνεργείο για γενική επισκευή.
«Ενημερώνουμε το επιβατικό κοινό ότι από τη Δευτέρα 16 Ιουλίου τα ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών Κοζάνης Α.Ε., σε συνεννόηση με το Δήμο Κοζάνης, αποφάσισαν την αναστολή της λειτουργίας του
συγκοινωνιακού έργου των MINI BUS,
μέχρι Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου, λόγω απαραίτητων
εργασιών συντήρησης των οχημάτων».
Με την παραπάνω λιτή ανακοίνωση αναγγέλλεται η διακοπή της δημοτικής αστικής συγκοινωνίας για τον ενάμιση μήνα του κατακολόκαιρου, ενώ διοίκηση του ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών και Δήμος Κοζάνης, παραδέχονται αμφότεροι, ότι η διακοπή αποφασίστηκε χωρίς δεύτερη σκέψη, «αφού έτσι κι’ αλλιώς το καλοκαίρι τα mini bus κυκλοφορούν άδεια». Βεβαίως, υπάρχει και ένα γενικότερο ζήτημα για τα mini bus, τα οποία κάθε άλλο παρά ελκυστικά είναι, όχι μόνο το καλοκαίρι αλλά ολόκληρη τη χρονιά, καθώς κυκλοφορούν με λιγοστό κόσμο.
Ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Βαγγέλης Καραπάτσιος, ρωτήθηκε από τον «Π» γιατί έπρεπε να διακοπεί η δημοτική συγκοινωνία για να γίνει συντήρηση των οχημάτων. «Επειδή το καλοκαίρι η επιβατική κίνηση δεν είναι μεγάλη και το πρόγραμμα των δρομολογίων δεν εξυπηρετεί και δεν είναι ελκυστικό, σε συνδυασμό με το ό,τι τα οχήματα χρήζουν συντήρησης, αποφασίσαμε να τα αποσύρουμε», ήταν η απάντηση του αντιδημάρχου.
Ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Αστκών Γραμμών Θεόδωρος Μιχαηλίδης, από την πλευρά του έκρινε απαραίτητη τη διακοπή της συγκοινωνίας, όχι μόνο γιατί «το καλοκαίρι η κίνηση είναι μειωμένη», αλλά και επειδή «τα mini bus κινούνται ασταμάτητα επί 10 χρόνια, έχουν καταπονηθεί, γι’ αυτό χρειάζονται γενική επισκευή η οποία απαιτεί χρόνο και δεν μπορούσε να γίνει άλλη εποχή».
Σε κάθε περίπτωση, δήμος Κοζάνης και ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών Α.Ε. σ’ αυτό το διάστημα θα πρέπει να εκπονήσουν ένα λειτουργικό πρόγραμμα λεωφορειακών γραμμών και δρομολογίων, το οποίο να είναι λειτουργικό και να προσελκύει το επιβατικό κοινό. Παράλληλα οι δύο πλευρές πρέπει να υπογράψουν νέα σύμβαση, καθώς η προηγούμενη σύμβαση έληξε στις 30 Ιουνίου.
Μάλιστα, εκ μέρους του δήμου Κοζάνης, στόχος είναι στο βαθμό που το νέο πρόγραμμα δρομολογίων εξασφαλίσει περισσότερο επιβατικό κοινό, επομένως περισσότερα εισιτήρια για το ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών που ανέλαβε το συγκοινωνιακό έργο, να μειωθεί και το μηνιαίο συμβατικό τίμημα.
Με την προηγούμενη σύμβαση ο δήμος έδινε στο ΚΤΕΛ 22.000 μηνιαίως, ποσό που επιθυμεί να μειωθεί. Επομένως, το καλοκαίρι θα είναι και μία κρίσιμη περίοδος επαναδιαπραγμάτευσης της σύμβασης μεταξύ δήμου και ΚΤΕΛ, με ζητούμενο βεβαίως οι δύο πλευρές να έρθουν σε συμφωνία, ώστε να ξαναρχίσει το μεταφορικό έργο από τον Σεπτέμβριο να συνεχιστεί κανονικά.
Κρίσιμο ωστόσο είναι η εκπόνηση ενός προγράμματος δρομολογίων, το οποίο θα διασφαλίζει ένα μίνιμουμ αριθμό επιβατών. «Αυτόν τον μήνα θα ετοιμάσουμε από κοινού μία πρόταση, την οποία θα τη συζητήσουμε και θα την συναποφασίσουμε», δήλωσε ο Β. Καραπάτσιος.
Το βασικό στο τροποποιημένο πρόγραμμα, σύμφωνα με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο, είναι «να διασφαλίσουμε για τον επιβάτη από κάθε συνοικία να είναι σε πέντε – δέκα λεπτά στην κεντρική πλατεία.
Δεν μπορεί ένας δημότης που ξεκινά από τη Σκίρκα ή από τα Ηπειρώτικα, να χρειάζεται 40 λεπτά να φτάσει στην πλατεία, επειδή το mini bus, κάνει ολόκληρο κύκλο για να καταλήξει στην πλατεία».
Η φιλοσοφία του νέου προγράμματος είναι τα mini bus από κάθε συνοικία να φτάνουν γρήγορα στην πλατεία. Για παράδειγμα η γραμμή των Ηπειρώτικων να κατεβαίνει πλατεία από Π. Μελά και να καταλήγει στα Πλατάνια. Επίσης, μελετάται η δωρεάν μεταφορά των μαθητών το πρωί και το μεσημέρι, δηλαδή κατά τη μετάβαση από και προς το σχολείο.
Τέλος, εκτιμάται ότι μπορεί να μειωθούν οι λεωφορειακές γραμμές, οι οποίες σήμερα είναι τέσσερις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΠΕΙΤΕ ΚΑΤΙ......