Ο Καιρός:

Πέγκυ Ζήνα «Ο Δημήτρης Μητροπάνος στιγμάτισε τη ζωή μου»


Η Πέγκυ Ζήνα μιλά για το χαμό του «ανθρώπου της οικογένειάς της»

«Αυτό ήταν κάτι που με συγκλόνισε. Και είμαι σίγουρη ότι δεν θα το ξεπεράσω ποτέ. Ποτέ! Απλά, θα συνηθίσω να ζω μ’ αυτό» δηλώνει σε συνέντευξή της η Πέγκυ Ζήνα για το θάνατο του Δημήτρη Μητροπάνου.

Η τραγουδίστρια μίλησε στο «Down Town Κύπρου» το χαμό του «ανθρώπου της οικογένειάς της», όπως η ίδια χαρακτηρίζει τον τραγουδιστή, ενώ θυμάται και τις τελευταίες στιγμές που έζησε μαζί του, στο σπίτι του, με την οικογένειά του, μία μέρα πριν φύγει απ τη ζωή.


«Ο Δημήτρης υπήρξε καταρχήν η κορυφαία συνεργασία μου- δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι ανώτερο, έτσι όπως έχουν τα

πράγματα αυτή τη στιγμή, ο οποίος με γενναιοδωρία μου έδωσε όσα κανένας άλλος αυτά τα 16 χρόνια που τραγουδάω- αλλά κυρίως ένας άνθρωπος που στιγμάτισε τη ζωή μου σε ανθρώπινο επίπεδο.

Ο Δημήτρης, μπορώ να πω, ότι ήταν πιο πάνω ακόμη και από ανθρώπους της οικογένειάς μου- με τη στενή έννοια της λέξης. Και αυτά τα πράγματα δεν τα ρωτάς, έτσι έτυχε και οι οικογένειές μας έδεσαν πάρα πολύ. Έγιναν σαν μία. Με αποτέλεσμα, ακόμη και το χρόνο που δεν δουλέψαμε μαζί, να ήμαστε πάρα πολύ κοντά.


Και θα συνεχίσουμε να είμαστε πολύ κοντά με την οικογένειά του. Φτάνει να σου πω πως ό,τι άσχημο μου έτυχε μέχρι τώρα- από τον θάνατο του μπαμπά μου, μέχρι άλλες απώλειες σημαντικών συγγενικών μου προσώπων, καθώς και κάποια ασθένεια του άντρα μου την περίοδο που ήμουν έγκυος- επειδή έτυχε να μην τραγουδάω εκείνη την εποχή, τις αντιμετώπισα σχετικά καλά. Αυτό, όμως, που βίωσα όταν έφυγε ο Δημήτρης για το τελευταίο του ταξίδι, μπορώ να πω ότι ήταν η χειρότερη νύχτα των 16 χρόνων που τραγουδάω».


-Μία μέρα πριν φύγει απ τη ζωή, είχες πει σε μία μικρή δήλωσή σου στο αεροδρόμιο, ότι ήσασταν μαζί. Θυμάσαι αυτή την τελευταία σας συνάντηση;

Κάναμε Πάσχα μαζί. Ήμασταν Κυριακή μαζί, τη Δευτέρα ταξίδεψα για την Κύπρο και την Τρίτη το πρωί με ειδοποίησαν για το συμβάν. Σε αυτή την τελευταία μας συνάντηση θυμάμαι ότι ήμασταν πάρα πολλοί άνθρωποι μαζεμένοι, στο πολύ φιλόξενο και ανοιχτό σπίτι του, σε ένα τεράστιο τραπέζι με πολλά φαγητά, στο οποίο γελούσαμε και εκείνος έκανε αστεία με την κόρη μου. Και μόλις εκείνη γκρίνιαζε λίγο, της έλεγε «τι θέλετε, κυρία μου; Θέλετε κάτι, κυρία μου;» Αγκαλιαστήκαμε και γυρίσαμε στο σπίτι, για να ξυπνήσω νωρίς την επόμενη μέρα και να ταξιδέψω για την Κύπρο.

Αισθάνεσαι τυχερή με τους ανθρώπους που πέρασαν από τη ζωή σου μέχρι σήμερα, σε επαγγελματικό επίπεδο;

Αισθάνομαι πάρα πολύ τυχερή με τις συνεργασίες που είχα, αλλά πάντα η κορυφαία και η ανεπανάληπτη θα είναι αυτή με τον Δημήτρη Μητροπάνο. Ελπίζω, με τη βοήθεια του Θεού, να ζήσω κι άλλες όμορφες συνεργασίες, δημιουργικές, αλλά αυτό που έζησα με τον Δημήτρη, αυτό το μεγαλείο, ξέρω πως δεν θα το ζήσω ποτέ ξανά.


Πηγή: www.entertv.gr

           newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΠΕΙΤΕ ΚΑΤΙ......