Ο Καιρός:

ΣΟΚ:Το συγκλονιστικό σημείωμα του αυτόχειρα της Νίκαιας


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhpjqnU9k7vKpOpiiqvwrF3t2pm78BgU4S6UUzz1xQPMKHppZiTR7VhNC0csDBSSv9Oh6YlquZlK2-1O7liHAZf83Tns91hKbZt2gPmno2_AaOlo7cFiGD7nOz9yb3qVrT0znWOsVkaoRQ/s400/%CE%B3%CF%81%CE%AC%CE%BC%CE%BC%CE%B11.jpgΟ συνταξιούχος που κρεμάστηκε από δέντρο στη Νίκαια άφησε πίσω του ένα σημείωμα για τους λόγους που αυτοκτόνησε, το οποίο πραγματικά συγκλονίζει...
Ο συνταξιούχος βρέθηκε το πρωί κρεμασμένος από δέντρο στη Νίκαια και στο τελευταίο του γράμμα, τονίζει ότι «το μόνο μου παράπτωμα είναι ότι δούλευα από το πρωί μέχρι το βράδυ».


Αναλυτικά:

«29/5/2012, Αλέξανδρος,

Η Ελλάς δεν ξέρει αν υπάρχω. Γυναίκα και ποτά δεν έχω δει ποτέ, καφενείο δεν έχω πάει. Το μόνο μου παράπτωμα είναι ότι.....

δούλευα από το πρωί μέχρι το βράδυ. Έγινα ελεύθερος επαγγελματίας και φεσώθηκα μέχρι το λαιμό. Και με καλούν τώρα στα 61 μου να πληρώσω γι' αυτό.



Εύχομαι τα εγγόνια μου να μην γεννηθούν στην Ελλάδα, μιας και δεν θα αποτελείται από Ελληνες από εδώ και στο εξής, δεν θα ξέρουν. Πιστεύω και τα ελληνικά θα τα έχουν καταργήσει τελείως.



Μόνο αν βρεθούν πολιτικοί με αρ@@@, όπως η Θάτσερ και μπορέσει να αλλάξει η κατάσταση».

πηγη : 24ωρο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΠΕΙΤΕ ΚΑΤΙ......