Ο Καιρός:

Η κραυγή αγωνίας και απόγνωσης μιας 36 χρονης μητέρας


parathiroaspromayrΑν με ρωτησεις για ποιο λόγο γράφω σε σένα δεν ξέρω να σου απαντήσω.Αν με ρωτήσεις γιατί, μπορώ να σου πω ότι δυστυχως δεν είμαι καθόλου κάλα και κάπου έπρεπε να τα πω.
Είμαι μαμά και δεν είμαι ευτυχισμένη.
Είμαι μαμά και δεν μ αφήνουν

να χαρω τις στιγμές που ονειρεύτηκα με το γιο μου.
Είμαι μαμά και δεν είμαι καθόλου περήφανη που μεγαλώνω το παιδί μου σε ενα αβέβαιο γι αυτόν μέλλον.
Είμαι εργαζόμενη μαμά και σε λίγο θα είμαι μια άνεργη μαμά.ΟΧΙ , ΟΧΙ , ΔΕΝ ΑΠΟΛΥΘΗΚΑ....Με απολύουν σιγά σιγά , με φέρνουν προ τετελεσμένου γεγονοτος ,όλοι

αυτοί που θέλουν το καλό της Ελλάδας , όλοι αυτοι που θέλουν να μας σώσουν απο την χρεωκοπία , όλοι αυτοί που στην ουσία δεν ξέρουν τι τους γίνεται.
Είμαι ελεύθερη επαγγελματίας από τα 22 μου.Έχτισα μια επιχείρηση σε πόλη της περιφέρειας με πολυ κόπο, πολύ δουλειά , και βέβαια πολλές στερήσεις.
Σήμερα στα 36 μου χρόνια , είμαι αναγκασμένη να παρω αποφάσεις που με πονάνε και μου μαραζώνουν την ψυχή.
Ξέρεις όταν κάνεις μια δική σου επιχείρηση είναι σαν να μεγαλώνεις ένα παιδί. Κι αυτή τη στιγμή θέλουν να μου το πάρουν πίσω.
Ξεκινάς με όρεξη και ζωντάνια , κάνεις όνειρα και χαμογελάς όταν τα καταφέρνεις, προσπερνάς εμπόδια και κερδίζεις τον σεβασμό των άλλων, αποδεικνύοντας καθημερινά ότι αυτό που κάνεις είναι ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ δημιούργημα.
Δικό σου γολγοθάς .
ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΑΙΔΙ.....ΓΙΑΤΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΗ ΠΑΙΔΙ ΜΑΣ.
Συγχωρέστε με που δεν έχω προβλήμματα με την πεθερά μου, με την κουνιάδα μου , ή με τον άντρα μου γιατί αυτα είναι συνήθως που μοιραζόμαστε σε αυτή τη σελίδα, και δυστυχώς δεν μπορούν να με γεμίσουν οι ατελείωτες ώρες αγάπης που έχω με το γιο μου.


ΕΙΜΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ ΜΑΜΑ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΓΥΡΝΑΕΙ ΜΕ ΣΚΥΜΜΕΝΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΦΩΝΑΞΩ ΔΥΝΑΤΑ ΟΤΙ ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ....
ΜΗ ΜΟΥ ΜΑΥΡΙΖΕΤΑΙ ΑΛΛΟ ΤΗΝ ΨΥΧΗ
ΜΗ ΜΟΥ ΚΛΕΒΕΤΕ ΤΙΣ ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ ΜΟΥ ,
ΜΗ ΜΟΥ ΣΤΕΡΕΙΤΕ ΑΛΛΟ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΜΟΥ,
ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΔΩΣ ΤΕ ΜΟΥ ΛΙΓΟ ΦΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΖΩ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ .


ΦΙΛΙΚΑ ΜΑΜΑ ΓΕΩΡΓΙΑ

                                                                                                          πηγη :  vetonews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΠΕΙΤΕ ΚΑΤΙ......