Ο πιο... «γαλαντόμος» Οργανισμός είχε αποδειχθεί για πολλά χρόνια ο
υπερχρεωμένος ΟΣΕ που επί δεκαετίες λειτουργούσε με ένα άναρχο σύστημα
και μια λογική «ξεχαρβαλώματος».
Μέσα σε λιγότερο από δύο χρόνια έχουν εντοπιστεί «αποστήματα» που έσπασαν, αλόγιστες σπατάλες που περικόπηκαν αλλά και περιστατικά... «αδιαφορίας» που κόστιζαν εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο στον ΟΣΕ. Η εταιρεία ήταν πρωταγωνιστής σκανδάλων πελατειακών σχέσεων και κακοδιαχείρισης.
«Ζέσταινε» για πολλούς Χειμώνες σχεδόν ολόκληρη την περιφέρεια της δυτικής Μακεδονίας, μετέφερε με εκπτώσεις
έως και 80% εμπορεύματα εταιρειών, «πλήρωνε» λογαριασμούς τρίτων και μια σειρά άλλων «αγαθοεργιών». Το πιο ενδεικτικό «σκάνδαλο» είναι αυτό της κατασπατάλησης καυσίμων. Οι φήμες έκαναν λόγο για μεγάλο «φαγοπότι» καθώς, όπως τόνιζαν εργαζόμενοι αλλά και στελέχη του ΟΣΕ, ο Οργανισμός «ζέσταινε» ολόκληρη τη δυτική Μακεδονία!
Οι δεξαμενές του Οργανισμού γεμάτες χιλιάδες τόνους καυσίμων ήταν στο έλεος των κλεφτών είτε από έξω είτε από μέσα από τον ίδιο τον ΟΣΕ. Τόνοι «χαμένου» πετρελαίου που έφτανε με τερτίπια σε σπίτια ή ακόμα και σε άλλες επιχειρήσεις, ενώ ο σιδηρόδρομος βούλιαζε στα χρέη. Αξιοσημείωτο είναι πως ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ κ. Ζηλιασκόπουλος κάνει λόγο για τέτοια έλλειψη ελέγχου που ακόμα και όσοι δεν θα έκαναν κάτι τέτοιο σε κανονικές συνθήκες μπήκαν στον πειρασμό με πολλούς από αυτούς να υποκύπτουν.
Το τρένο των μεγάλων σκανδάλων
Η «μπίζνα» που είχε στηθεί ήταν τόσο κερδοφόρα που όταν προσλήφθηκε σύμβουλος από τη διοίκηση του ΟΣΕ και τοποθέτησε κάμερες σε όλες τις δεξαμενές ελέγχοντας κάθε μέρα τη στάθμη του καυσίμου έγινε «επανάσταση». Οι αντιδράσεις όσων είχαν συνηθίσει την ασυδοσία ήταν ακραίες. Δεν δίστασαν ακόμα και να εκτοξεύσουν απειλές κατά της ζωής του ίδιου του συμβούλου ο οποίος, ωστόσο, συνέχισε τους καθημερινούς ελέγχους. Ως διά μαγείας οι δεξαμενές δεν είχαν πλέον «διαρροές» και ο Οργανισμός «γέμιζε» με πολύ πιο αργούς ρυθμούς. Η εξοικονόμηση μέσα στο 2011 ήταν 14 εκατ. ευρώ. Εδώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι το 2009 η εταιρεία αγόραζε πετρέλαιο με 0,90 ευρώ και είχε συνολικές δαπάνες για καύσιμα 45 εκατ. ευρώ. Το 2011 αν και η τιμή του πετρελαίου αυξήθηκε στο 1,40 ευρώ η εταιρεία δαπάνησε μόλις 23 εκατ. ευρώ για καύσιμα!
πηγη : imerisia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΠΕΙΤΕ ΚΑΤΙ......