Τα αιτήματα, όπως καταδεικνύουν τα στατιστικά στοιχεία, ξεπερνούν πλέον τα 690, με το 70% να αφορά ζητήματα καθαριότητας/ανακύκλωσης, το 9% ηλεκτροφωτισμού, το 9% ζητήματα της δημοτικής αστυνομίας και το 12% λοιπές υπηρεσίες. Το 85% του συνόλου των αιτημάτων έχουν ολοκληρωθεί και οι πολίτες έχουν λάβει ενημέρωση για την εξέλιξή τους, ενώ το υπόλοιπο 15% βρίσκεται σε διαδικασία επίλυσης.
Όπως επεσήμανε ο Δήμαρχος Κοζάνης κ. Λάζαρος Μαλούτας «η σχέση συνεργασίας του πολίτη με τον δήμο για την επίλυση προβλημάτων της καθημερινότητας απαιτεί την αξιοποίηση τέτοιου είδους εργαλείων. Για το λόγο αυτό καλούμε όλους τους πολίτες να καλούν στην γραμμή του δημότη για να αναφέρουν οποιοδήποτε πρόβλημα σχετίζεται με τον δήμο».
Η λειτουργία της γραμμής, παρέχει την δυνατότητα στον πολίτη να καλεί στο 24610 34000, να
αναφέρει στο τηλεφωνικό κέντρο το αίτημά του, το οποίο στη συνέχεια το καταχωρεί και το δρομολογεί αυτόματα στο αντίστοιχο τμήμα, το οποίο αποδέχεται το αίτημα και προχωράει στην διεκπεραίωσή του. Όταν το αίτημα διεκπεραιωθεί ακολουθεί ενημέρωση του δημότη με τηλεφώνημα, sms ή email (απαραίτητη προϋπόθεση ο δημότης κατά την πρώτη κλήση να δηλώσει τον τρόπο με τον θέλει να ενημερωθεί για την εξέλιξη του αιτήματός του).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΠΕΙΤΕ ΚΑΤΙ......