Το γύρο του Διαδικτύου έκανε ένα πανό με επίκεντρο την κρίση το οποίο σε μπλε φόντο και με λευκά γράμματα έλεγε:
«Οταν δημιουργούσατε την ΕΕ, το ΔΝΤ και το ευρώ, εμείς είχαμε ήδη σπαταλήσει τα χρήματά σας», ενώ από κάτω με κεφαλαία γράμματα υπήρχε η φράση που μεταφράζεται περίπου ως «Η Ελλάδα τα σπάει».
Ο δημιουργός του άντλησε την έμπνευσή του από την διάσημη ρήση «Οταν εμείς φτιάχναμε Παρθενώνες, αυτοί ήσαν στα δέντρα και έτρωγαν βελανίδια».
Πηγή: radar.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΠΕΙΤΕ ΚΑΤΙ......