Επίσης, μετά το πέρας των αγώνων ο αθλητής μας
βραβεύτηκε από τους διοργανωτές ως ο καλύτερος αθλητής της διοργάνωσης, μία ιδιαίτερη τιμή για κάθε αθλητή. Ο Τεληκωστόγλου Αποστόλης, μετά το αργυρό παγκόσμιο δείχνει να βρίσκεται σε πολύ καλή φόρμα και αυτό είναι πολύ σημαντικό για τις επικείμενες αγωνιστικές του υποχρεώσεις.
Ο πρόεδρος κύριος Πουτογλίδης Γεώργιος, το Δ.Σ. καθώς και οι προπονητές συγχαίρουν τον αθλητή για την συμμετοχή του και την διάκρισή του και αισθάνονται την ανάγκη να ευχαριστήσουν τον κύριο Χριστίδη Ανδρέα, από τον Α.Σ. ΟΡΕΣΤΗ-ΒΑΣΙΛΗ ΞΑΝΘΗΣ, ο οποίος συνόδευσε και κοουτσάρισε τον αθλητή μας σε αυτή την διοργάνωση.
πηγη : kozanimedia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΠΕΙΤΕ ΚΑΤΙ......