Ούτε μία ούτε δύο αλλά 44 κυρίες... άνω των 50 ετών
διαδρομή έκαναν μία στάση για να καπνίσουν ένα
Όπως αναφέρει σε δημοσίευμα του το Έθνος, στην αρχή ξεκίνησαν 48, αλλά στο τέλος τερμάτισαν 44. Τόσα ήταν τα αυτοκίνητα-αντίκες που πήραν μέρος στο 1ο Ιστορικό Ράλι «Ολυμπος», το οποίο διοργάνωσε το δίκτυο Συλλόγων Επαρχίας Ελασσόνας και Αποδήμων Επαρχίας Ελασσόνας «Περραιβία», σε συνεργασία με την περιφέρεια Θεσσαλίας και τις Λέσχες Κλασικών Οχημάτων Βόλου και Θεσσαλονίκης.
Αυτοκίνητα βγαλμένα λες από ελληνικές ταινίες, Mercedes, Pontiac, MG, BMW, Triumph, Dodge, Alfa Romeo, Fiat, Opel κ.ά., συγκεντρώθηκαν στη Λάρισα και αφού πέρασαν από τεχνικό έλεγχο, ξεκίνησαν για το ταξίδι τους.
Υπό το έμπειρο μάτι διεθνών κριτών αγώνων κλασικού αυτοκινήτου και εφοδιασμένα με ειδικά, ηλεκτρονικά συστήματα για τη χρονομέτρησή τους, τα Ι.Χ. ακολούθησαν ειδικές διαδρομές γεμάτες εκπλήξεις, στις πλαγιές του Ολύμπου και μέσα από χωριά στα Πιέρια Ορη, σε ένα περιβάλλον που έχει χαρακτηριστεί ως μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς της φύσης.
Στη θέση του οδηγού ήταν άντρες και γυναίκες κάθε ηλικίας, ενώ μεταξύ των συνοδηγών ξεχώρισαν και 10χρονοι που απόλαυσαν ένα διαφορετικό ταξίδι.
Η εκκίνηση δόθηκε από εμπορικό κέντρο της Λάρισας και η
πηγη : newsbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΠΕΙΤΕ ΚΑΤΙ......